
Dün başkent Riyad’da gerçekleştirilen kabine toplantısına Başbakan ve Veliaht Prens Muhammed bin Selman başkanlık etti.
Suudi Arabistan resmi ajansı SPA’da yer alan habere göre, toplantının başında Veliaht Prens Bin Salman, Kral Selman’ın sağlığının iyi olduğunu açıkladı.
ANTİBİYOTİK TEDAVİSİ GÖRÜYORDU
Suudi Arabistan Kraliyet Divanından 6 Ekim’de yapılan açıklamada, Kral Selman’ın akciğer enfeksiyonu nedeniyle tıbbi muayeneye tabi tutulduğu duyurulmuştu.
Mayıs ayında da Kral Selman’ın akciğer enfeksiyonu sebebiyle antibiyotik tedavisi gördüğü aktarılmıştı.
Kaynak: Anadolu Ajansı (AA)Öznur Kaya
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7906 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4864 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4861 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2973 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2034 kez okundu