Afyonkarahisar Süper Amatör Liginde mücadele eden Şuhut Belediye Hisarspor’da kongre heyecanı yaşandı.
Kongre Şuhut Belediye Hisarspor lokalinde yapıldı. Yönetim ve denetim kurulları faaliyet raporları ile gelir, gider raporlarının okunmasının ardından kongrede seçime gidildi. Tek liste olarak yapılan Şuhut Belediye Hisarspor Kulübü Başkanı Abdullah Zeybek yeniden göreve seçildi. Yönetim kurulu üyeleri ise Mesut Çelikkanat, Murat Dede, Oktay Göçen, Abdülkadir Zeybek, Erdal Yüksel’den oluştu. – AFYONKARAHİSAR
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trabzonspor’dan divan kurulu üyeleri Volkan Konak için mesaj
1097 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1077 kez okundu
3
Kenan Yıldız tarihe geçti: Efsaneyi geride bıraktı
1060 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
694 kez okundu
5
Ahmed Musa’dan flaş transfer açıklaması! Fenerbahçe ve Galatasaray…
684 kez okundu